09029098657info@ariatadris.ir
تصویر کاربر
نام و نام خانوادگی

نکات مهم درباره طراحی بنر تبلیغاتی

نکات مهم درباره طراحی بنر

به طور واضح مشخص کنید مخاطبان چه کاری انجام دهند..

وقتی که درگیر فرایند ساخت بنر تبلیغاتی هستید، شما دقیقا می دانید که مخاطبانتان باید چه کاری انجام دهند. با توجه به اینکه مخاطبان به صورت مشخص ممکن است انگیزه شما را نداند، بهترین کار این است که به طور واضح مشخص کنید که مخاطبان چه کاری باید انجام دهند.هر کاری که انجام می دهید سعی نکنید مخاطبان را گمراه کنید، بنرها می توانند امید بخش باشند، پس مهم است که کاربران بعد از کلیک دچار گمراهی نشود. اگر بین معرفی شرکت یا معرفی یک محصول خاص دچار تردید هستید، روش دوم را انتخاب کنید و به مخاطبان به صورت مشخص بگویید که برای استفاده از محصول چه کاری باید انجام دهند. مخاطبان در جستجوی محصولاتی هستند که مشکلات آنها را به نحوی حل نماید. عنوان ساده “کلیک کنید برای …” ممکن است مقداری فریبنده به نظر برسد، اما شما می توانید از عناوین مشخص تری مانند استخدام برنامه نویس، گزارش رایگان ما را بخوانید، به مسابقه ما بپیونید، برای بازی کلیک کنید، آموزش رانندگی را آغاز کنید و .. استفاده نمایید.

 

اجزای یک بنر خوب!؟

داشتن طراحی ساده و در عین حال جذاب.
از یک عنوان خیره کننده استفاده شده باشد.
دارای یک تصویر تاثیرگذار باشد.
دارای یک دکمه Call to Action بزرگ و مشخص باشد.

 

چطور بنری متمایز از رقبا داشته باشیم؟!

عکس را فراموش نکنید!

حتما از عکس جذاب مربوط به موضوع تبلیغتان استفاده کنید. جذابیت باید در راستای تبلیغات ما باشد و بیانگر مفهوم! همچنین باید از عکسی استفاده شود که کاربر را درگیر خود کند.

ارتباط محتوا و لندینگ

حتما متن و عکسی که انتخاب می کنید با صفحه فرود شما مرتبط باشد! طراحی بنرهای تبلیغاتی شما سازگار با برند شرکت شما باشد. نکته بعدی این است که باید محتوا و تصاویر را ساده انتخاب کنیم. بازدید کنندگان احتمالاً فقط برای یک ثانیه به تبلیغ بنری ما نگاه می کنند.

ذکر محتوای اصلی و خیره کننده در بنر

همان طور که گفته شد باید هدف مشخص باشد، پس وقتی می خواهید کمپینی طراحی کنید باید سعی کنید از کلمات و جملات غیرضروری استفاده نکنید؛ چرا که این موضوع ممکن است باعث گیج و گمراه شدن مخاطب شود. پس فقط نکات اصلی را در بنر ذکر کنید.

متن‌ها را به حداقل برسانید

لازم نیست تمام فضای بنر را پر از متن و توضیحات اضافه کنید. شما می‌بایست تنها نکته اصلی و پیشنهادتان را به مخاطب رسانده و از گفتن جزئیات  اضافی پرهیز کنید در صفحه ای که مشتری کلیک میکند باید به صورت دقیق و واضح بیان کرده باشید که منظور بنر چه بوده است .

 

 

برای یاد گیری کامل  بنر دوره صفرتاصد فتوشاپ بهترین گزینه برای شماست.

 

همچنین شما میتوانید برترین و کاملترین دوره فتوشاپ درسایت مشاهده کنید. جهت مشاهده صفحه دوره کلیک کنید.

 

Top